måndag 17 augusti 2009

17/8 kl. 08:02 Ny vecka, ny livsstil.

Idag var det dags för Erik att återgå till vardagen igen. Det har blivit en hel del onyttigheter under semestertiden så från och med idag börjar jag följa Lchf-metoden. Vilket känns bra för mig. Det är alltså en low-carb-diet. Precis som jag hållit mig till tidigare, bara att den har ett annat namn. Jag tycker det är så mycket skönare i kroppen att inte äta massa bröd, pasta och söta saker. Jag gör detta för att jag mår bra av det. Jag vet även att det finns vissa som oroar sig, men det behövs inte, för jag vet vad jag gör !

Så, idag bestod min frukost av stekt ägg, ugnsstekta baconskivor, en tomat, en kopp kaffe och lite juice. (Juicen ska jag vänja mig av med så småningom men det är ju så förbannat gott med apelsinjuice!!!!)Idag ska jag cykla till affären och köpa massor av olika fröer och nötter.
Sen ska jag ta ett varv i spåret.

Inga kommentarer: