fredag 14 augusti 2009

14/8 kl. 07:43


Idag vaknade jag grymt tidigt och bara kände att det inte var ide att ligga kvar. Trots att jag var jättetrött. Jag hatar när jag gör så.

Igår var jag över hos Mirjam några timmar och fikade te och blåbärskaka. Härligt med vänner. Vi planerade en massa. Med vänner kan man planera och drömma utan att skrämma iväg dem. Sen kom jag hem och då hade Erik tänt en massa ljus i hela vardagsrummet :) Så go.
Vi lagade god mat och började titta på serien True Blood. Den var spännande och bra. Så det fortsätter vi nog med. :)

Idag ser det ut som det kan bli en kanondag. Himlen är knallblå och solen lyser så härligt. Jag är lite småsugen på att gå i möbelaffärer idag. Kanske även åka till Blomsterlandet och inhandla lite härliga höstblommor att pynta med på balkongen. Vi får se hur mannen känner sig när han vaknat...om jättemånga timmar...

Inga kommentarer: