onsdag 7 januari 2009

...

Var ute och gick förut. Det var otroligt härligt så jag tror att jag ska göra det igen snart. Eller jag måste ändå ner till pressbyrån och köpa frimärken för det glömde jag första rundan...
Jag gick förbi kauIF också för att köpa mig ett träningskort (inte gym, utan pass!) men det var stängt och öppnar inte förens måndag. Nåväl, tanken var god. Så det får bli intensiva promenader fram till måndag då jag tar tag i kroppen ännu mer.

Det är helt otroligt hur kroppen fungerar... I morse var jag helt bestämd på att jag skulle sitta och räkna matte hela dagen idag. Okej, jag har inte suttit något alls ännu och klockan är 12.30. När jag verkligen anstränger mig för att bestämma mig att jag ska sätta mig ner med matten så kommer mitt dåliga samvete på att det inte är någon ide för jag fattar ju ändå inte vad jag gör. Det goda samvetet är lite för klent för att stå emot...

Inga kommentarer: