söndag 22 januari 2012

Vi bor i kartonger...

Herregud! Det finns ingen golvyta kvar i vår lägenhet. Jo, på toaletten. Ibland går jag in där för att bara få lite space. Det är kartonger högt och lågt. Grejer ÖVERALLT! Idag rensade vi ur hela vinden och ställde ner, ja, i lägenheten. Jag vet ju att om bara några veckor (!!!) är detta kaos typ över och vi får fixa i nya fina huset. Försöker påminna mig själv om detta då och då.

Bebispluppen är aktiv och börjar få in riktigt finfina kickar i magen. <3 Underbart, samtidigt som det är HELT wierd att förstå att det är en levande liten grej därinne. Som sparkas! :)

Läste förlossningsberättelser nyss. Med skräckblandad förtjusning. Nu ska jag dricka vatten och se på "så ska det låta". Kanske så somnar jag medan bebis sparkar så det går vågor på magen.

1 kommentar:

Mirjam sa...

Det är så hääääärligt!! Både med kartonger (för man vet att man snart får flytta då) och vågor på magen