tisdag 3 januari 2012

Sovmorgon idag. Riktigt skönt. Trots att E:s väckarklocka slog på kvart i sju och sedan fick stå på i ungefär en kvart. Radio. Hög radio. Okej, jag gillar musik. Men kanske inte precis i uppvakningstillståndet. Sen frågar han när vi sitter vid köksbordet varför inte jag sover mer nu när jag har sovmorgon. Ja, du älskling...

Tog ut navelpiercingen nu på morgonen. Nu har jag haft den i 12 år nästan 13 och idag var det dags att bli vuxen på riktigt. Kommer inte kunna ha den där så länge till heller då magen, om bara några veckor, kommer se ut som en spärrballong. :) Underbart!


Vecka 19+2 idag. Inga riktiga kickboxningssparkar än, men då och då lite bubbel. Och vad vet jag om det är bebisbubbel eller annat som pågår därinne. men om bara några veckor så kommer det kännas mer. Fötterna på bebis är ju trotsallt bara 2 cm långa och jag antar att benmusklerna inte riktigt är i fas ännu. Men jävlar i mig vad fin du är!!!

Inga kommentarer: