söndag 8 januari 2012

Ännu en söndag.

Idag går vi in i vecka 20. Halvvägs. Om ungefär 20 veckor óch kanske liiiite till, så kommer vi ha vårt lilla knytt hos oss. Vilken förändring! Häftigt! Barnvagnen är beställd, men det är också det enda jag vågat mig på att köpa än. Kollar på söta små små små bebiskläder men hejdar mig varje gång jag ska till att beställa hem det. Det finns såååå mycket fint! hittade en onepiece i storlek 56 som jag bara måste köpa!!! Ska kolla i butikerna också och inte bara på nätet. Så småningom så kommer jag komma hem med tusen kassar.

Idag är en städa-, packa- och laga gryta-dag. Jag försöker njuta så mycket jag kan av de sista timmarna på helgen. Bebis och jag skålade med min nya favoritdryck, en smoothie med bara massor av nyttiga frukter och inget annat. E fick smaka och sa att den nog var bra för mig och bebis, men verkligen inte för honom...
Förstår inte.

Har packat ner alla prydnadssaker nu. Nästan alla. Skönt att ha så mycket som möjligt packat innan man flyttar... ... ...

troligtvis är detta sista veckan på mitt nuvarande jobb, och nästa vecka börjar jag på mitt FASTA arbete. Amazing.

Inga kommentarer: