onsdag 27 april 2011

Surfade runt lite på olika bloggar och hittade en sida med så mycket fina kläder! Yesstyle.com Vill verkligen beställa allting, men många av kläderna har inga storlekar utan det står one size på dem. Det är ju jättedumt. På vissa kläder finns det small och medium, men på de allra flesta var det one size. Vågar inte riktigt chansa... MEN VILL!!!!! ÅH vad jag vill!! Det suger i klicka-hem-tarmen, men jag måste vara stark och låta bli.
En stund. Ett tag.

Och vart är solen som utlovats? Det är så himla typiskt. När vi äntligen får fint och skönt så känns det ibland som att det är någon som sitter och klockar tiden som varit solig och fin och sedan säger: "Häpp, nu får det minsann räcka med sol för svenskarna. De får inte bli bortskämda med dä! Nu får det regna i tre veckor i streck för att de riktigt ska uppskatta och läääängta efter solen. "

..och skulle det vara exakt så det ligger till, så hatar jag den någon något ofantligt mycket.

My new life har börjat. Mer skriver jag inte om det...

Har blivit väldigt duktig på att ta tillvara på mina raster på jobbet. Stoppar hörlurarna i öronen och drar på högsta volym, knyter fast joggingskorna på fötterna och trampar iväg 3 km på sisådär 25 minuter. Så har jag 5 minuter kvar för återhämtning och vattendrickande när jag kommer tillbaka. Sen joggar jag på kvällarna. När tid ges. HEJA!

Inga kommentarer: