torsdag 11 februari 2010

torsdag 11/2 2010

Börjar inte jobbet förens 09.30 idag och jag måste säga att jag tycker att jag är värd denna slöa morgon. Igår började jag 06.30 och slutade 16.00 så med gott samvete sitter jag här med min kaffekopp och bara segar. Vaknade inte speciellt mycket senare denna morgon, men somnade däremot tidigt igår i soffan. Så jag har allt fått mina sovtimmar.

I eftermiddag då jag slutat kommer Erik och hämtar mig från jobbet för att sedan i ilfart köra mig till en i kören där vi ska ha programrådsmöte. Jag kommer komma sent. Men så är det när man jobbar.
Efter det har vi stämträff. Sen vill jag faktiskt hemhemhem...

Känner mig lite stressad nu. Jag skulle vilja beställa klänningen snart. Man vet ju aldrig om den tar slut...

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Svar : Nej, usch. Tänk om någon hade gått in i lägenheten under natten. Eller så kollade de nyckeln på kvällen, för att komma tillbaka idag under dagen när vi är borta från lägenheten. Som tur var kom låssmeden 1 timma efter att jag felanmält, så nu har vi nytt lås!