fredag 19 februari 2010

Ilska och känslan av att inte kunna göra något,,,


Jag kokar. Hela kroppen skakar av ilska, och det var ännu värre igår. Jag tycker om råd, men när råden blir till tjat och en strävan av att försöka ändra på mina, våra planer som vi tycker är bra, då tänder den lilla djävulen till i mig och ögonen svartnar. Det har hänt allt för många gånger nu och igår var den lilla lilla droppen där som fick bägaren att rinna över. Fy i helvete vad jag är arg. Jag försöker tänka att det bara ska "rinna" av mig, men jag kan inte släppa det. Det bubblar i magen och jag kan inte tänka på något annat. Det är Erik och jag som ska göra det här, det är våran dag, VÅRAN, MIN, HANS. Just nu sitter jag i en jävligt konstig sits för jag kan/får inte vara för arg för det är trots allt så att det kan vara känsligt för vissa. Men jag kan inte behärska mig. Jag vill revoltera.
Jag tänker ha en svart klänning, bjuda på Mc donalds-mat samt servera kattpiss att dricka!


Det kommer gå över. Ilskan alltså. Men den här gången kommer det dröja.

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Oj oj oj, det låter som att någon eller några har synpunkter om erat bröllop..