lördag 20 februari 2010

20/2 2010

Lördagar är fina dagar. Speciellt idag då jag inte spyr och håller på. Dricker mitt kaffe, kollar på bröllopstorget och njuter av att vara frisk och ledig. Det är bara ett fel med alltihopa idag och det är att jag tror på fullaste allvar att vi aldrig mer kommer få se barmark. Det är riktig storm ute och om inte the day after tomorrow är idag så kommer den nog snart...
Extremt, verkligen...

Beställde klänningen igår. Jag är så glad och den är så fin. Vi köpte även ett provpapper till korten så vi kan testa hur det ska se ut. Dags att göra klart dem snart så att de kommer iväg för jag vill ju inte att alla planerar in charterresan just den helgen ... vore tråkigt.

Idag ska Erik och jag ta en promenad i snökaoset och endast njuta av helgen. Jag gillar det.

Inga kommentarer: