söndag 19 juli 2009

Söndag 19/7 kl. 16:57 Längtan...


/http://nanakofiacquah.blogspot.com/

Jag längtar så jag kan dö. Hela kroppen skriker och beter sig allmänt knasigt så fort jag håller i en liten bebis. Det är många som skaffar barn och som inte tänker efter innan...och här sitter jag och vill ha en bebis mer än något annat i hela världen...
De luktar så gott, är lena och mjuka, deras skratt gör så det skär i hjärtat på mig av glädje och lycka. Jag är sällan så lycklig som när jag håller i en liten en...
Jag kanske inte är redo mentalt...och kanske skrämmer det mig lite, men ändå... inget går upp emot en bebisfot under näsan och en nacke med massor av veck att köra in ansiktet i.


Från det ena till det tredje så... vi ska äta hemmagjord pizza ikväll och se på Sagan om ringen, andra filmen.

imorgon är det jobb igen...fan.

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

jag längtar nåt så otroligt jag med...