lördag 25 juli 2009

Lördag 25/7 kl. 07:56 2 år och 9 månader.

Älsklingen och jag har idag varit tillsammans i 2 år och 9 månader. Snart är det treårsjubileum minsann. Underbart har det varit och underbart kommer det förbli.

Igår joggade vi två varv nonstop. 5 km är det. Jag var riktigt stolt över mig själv att jag inte bangade när vi kom till "mål" som då blev "start" andra gången. Ska ut och ta en runda om en stund. Ska höra med tröttisen där inne i sovrummet om han vill med :)

Idag ska vi mysa med svärmor och svärfar. Men innan dess har jag fantiserat om att gå på Bergvik en stund... Kanske luncha på Ikea...
Som sagt, vi får se vilket humör tröttisen är på idag :D

Visst, jag brukar vakna tidigt även på helgen, men idag var det löjligt tidigt. Gick upp samma tid som om jag skulle jobbat. Det vill säga 05:15
Så jävla onödigt.

Inga kommentarer: