tisdag 21 juli 2009

HAR DU?

Folköl i kylen : Nej

Något husdjur : Nej, tyvärr inte.

Någon favoriträtt : Eriks kycklinggryta med massa grädde och massa fet creme-fraiche och ris. (som tur är äter vi den inte så ofta.)

Någon flick/pojkvän : Ja.

Puder på dig : Nej.

Några framtidsplaner : Skaffa volvo, hus, barn och gifta mig. Men först; hitta ett jobb och få det.

Någon sjukdom : Hemokromatos. Skönhetsmiss där kroppen inte gör sig av med järnet. Åtgärd; lämna blod. Det vill säga, göra en god gärning.

Opererats: Nej.

Gymkort : Ja.

Några kärleksproblem : Nej då, inga stora i alla fall :)

Duschat idag : Badat till och med.

Någon kompis som snarkar : Säkert.

Någon vän som spelar i ett band : Inget känt band.

Någon som förstår dig : Jag hoppas det.

Tuff kompis som kan försvara dig : Mirjam är hård.

Något beroende : Lycka, samt att röra på mig.

Fikat idag : Nej.'

Nagellack : Inte just idag.

VEM?

Delar du mest minnen med : Pappa

Längtar du mest efter : Pappa

Stör du dig på : Försöker låta bli att störa mig på folk. Dom jag inte gillar skiter jag i istället.

Gosar du med : Erik

Kysste du senast: Erik

VILKEN?

Tidning läser du : Cosmopolitan, I Form och skvallerblaskor.
.
Buss åker du oftast : 1:an

Frisyr har du : Kort, brun, rufsig, risig och så.

Dag fyller du år : 14 Maj

Årstid föredrar du : Alla.

Stad är du uppväxt i : Örebro

VAD?

Gör du nu : Inväntar Erik

Vill du arbeta med : Barn

Är roligast just nu : just precis nu? Att Erik snart kommer hem

Har du på dig nu : mysbyxor och en vit trekvartsärmad tröja.

Har du för smink idag : inget just nu.

Äger du för skor : Många.

Har du för storlek i skor : 38-39

Läser du för bok : Mrs Zjuvago och hennes hemliga liv.

Inga kommentarer: