måndag 17 juni 2013

Lovely lovely lovely weather!

Sommar. Riktig jäfla sommar är det idag.

 Haft en finfin helg i Vara , synd att tiden går så förfärligt fort bara. Hinner knappt komma fram förens man är på väg hem igen. Nästan så att jag ibland undrar om vi verkligen var där, eller om jag helt enkelt drömde alltihop.

Men det tror jag inte.



Jag är på riktigt god väg mot det blonda håret. Jag vill vara blond. Verkligen. Jag tror nog att blondiner har roligare.  Det finns ju en färg jag inte testat än... platina. Vore sjukt kul att testa. Om inte helt, så nästintill ändå...
Alla bah "NÄÄÄÄÄÄÄÄJ don´t do it!" ...
Tror jag skulle va skitsnygg, serni ;)

(det här sista stycket är det lite fjortisvarning på, men kände att det var skönt att få vara lite ytlig ett tag)

1 kommentar:

RG sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.