fredag 14 juni 2013

Det blir lite då och då inläggen kommer och inte varje dag. Känns inte som att jag ska försöka de dagar jag egentligen inte har någon som helst lust att skriva. Utan skriver här när skrivlusten knackar på. Som till exempel idag. Men jag vet inte om det blir något som intresserar dock utan kanske mest bara en massa goja.  Hur som helst.

Här om dagen var vi på akuten. Ella ramlade och tjongade i huvudet i trappsteget och fick en rejäl bula och ett rejält blåmärke. 1177 anser att alla skallskador på barn bör kollas upp så vi åkte in till akuten. Som tur var återhämtade hon sig väldigt snabbt och vi fick åka hem. Men hjälp, vad rädd jag blev när hon ramlade! Det är himla tur att de är så "lättläkta" och mjuka. En annan skulle ju inte återhämtat sig sådär fort.
Det var otäckt.


Ella och jag har varit på tripp till Örebro och gammelfarföräldrarna. Det uppskattades mycket och jag  tror vi, eller åtminstone Ella gjorde deras vecka ;)






Inga kommentarer: