torsdag 26 juni 2008

Torsdag 26/6 kl. 08:48

Vid åtta skjutsade jag Erik till jobbet. De ska ha en personalfest ikväll och då ville han att jag skulle hämta honom, såklart! Det gör jag ju så gärna. Så nu sitter jag här och äter min frukost. Köpte en jättegod yoghurt igår, jordgubb, lakrits och vanilj. en var jättekrämig och go, faktiskt.
Idag ska jag till hotellet och prata med chefen där om hur mina jobbveckor ser ut. Tänkte ta cykeln till stan, men det är även frestande att sätta sig i bilen och brumma iväg... vi får se vad det är för väder. Det är ju åandrasidan nyttigare på alla sätt och vis att cykla... hmmm...

Erik pysslade hela kvällen med sin nya leksak igår, och jag måste erkänna att det lät riktigt bra. Så jag antar att fredagskvällen blir en filmkväll för att inviga det fina surroundsystemet :)

Inga kommentarer: