tisdag 17 juni 2008

kl. 12:32

Blandade känslor.
Eftersom jag sitter hemma och inte gör någon nytta så slöar jag till och orkar heller ingenting. Jag gör ingen nytta.
Så, för en timme sedan kom jag på att jag ska gå ner i vikt denna sommaren så gör jag någon nytta iallafall. Började med att gå ut och gå i en timme. Nu är jag varm. Men det roliga var att när jag väl börjat gå så ringer telefonen och en tjej som jobbar på ett annat ställe jag sökt jobb på är i luren. Jag ska på intervju imorgon på universitetet. Men såklart så är alla sommarjobbare redan klara, men till hösten så... Ja, jag är glad för det lilla!
Jag blir så himla deprimerad när jag inte har ngåot att göra. När jag inte gör någon nytta alls! Det kliar i kroppen och jag vandrar mellan teven och datorn som en zombie. Jävla skit. Jag ska aldrig vara arbetslös på heltid, skulle aldrig palla det!
Och till råga på allt så slutar inte Erik föräns klockan 22.00 ikväll!!! Alla vänner är borta från stan eller sommarjobbar (lyllos dem).
Ja, det är jättesynd om mig nu!

Inga kommentarer: