tisdag 24 juni 2008

Tisdag 24/6 kl. 10:19

Redan halv åtta var jag iväg och tränade idag, innan frukost. Trodde inte att jag skulle palla att köra innan kaffet, men det gick alla tiders det. Sen skulle jag sätta mig i biblan o plugga...(det som jag aldrig gjorde igår...) men då öppnade det senare än jag trodde så jag gick hem och åt min frukost, och här sitter jag fortfarande. Tänk vad mycket roliga saker man kan komma på hemma....(?)
Idag ringde jag till chefen på hotellet och hörde om jag verkligen ska få jobba i sommar, eftersom hon ej hade hört av sig till mig. Svaret var positivt och jag ska in och prata med henne på torsdag, så kommer jag troligtvis få jobba vecka 27 och 28 samt 32 och 33. Känns jättebra!
Så nu kan jag pusta ut lite igen!

Eftersom jag inte har jobb än så kan jag ta tillfället i akt och städa ordentligt här hemma.

Inga kommentarer: