måndag 30 juni 2008

Måndag 30/6 kl. 08:00

Helgen har varit jättebra, för jag har jobbat! Både fredag, lördag och söndag :) Mår så bra då jag känner att jag gör nytta.
Hoppas att dom ringer idag och säger att jag behövs imorgon eller nåt :)
Jag vaknade av att Eriks väckarklocka ringde och att han inte är så barmhärtig så att han stänger av den och går upp när han vet att jag är ledig, Nej, han ligger kvar med radion på. Men igår, då jag skulle jobba, då smög jag verkligen för att inte väcka honom. Vad är det för fel på karlar egentligen? Är dom så självupptagna att dom t.o.m glömmer bort att dom har en sambo ibland..? Suck.
Så, nu är jag vaken iallafall. Ska gå ut och gå en promenad sedan, igår gick Erik och jag en mil. Det kändes i benen.
Jag ska även kolla om det finns tvättid. Skönt att få rena kläder.

Men först ska jag njuta av mitt kaffe!

Inga kommentarer: