tisdag 3 juni 2014

En evig väntan på nånting man inte kan föreställa sig.

Mina dagar går ut på att vänta. Och såklart försöka vara en så bra och uthållig mamma som det bara går. Just nu är jag nog inte alls någon bra mamma. Trött, tjock, varm, kissnödig, törstig, lat... Förlåt, Ella. Förlåt. Jag kommer springa runt med dig och sparka boll, hoppa studsmatta, gräva i sandlådan, cykla och ha mycket  mer ork bara lillebror kommer ut. Då kommer du iofs få dela mig med honom fast på ett annat sätt än detta. Du kommer se orken i mina ögon och inte bara trötthet. Du kommer höra orken i min röst när du testar alla gränser du måste testa. Min lilla solstråle.

Vill ha ut honom nu. NU!
Jagade en geting här inne nyss och adrenalinet pumpade i min kropp. Tänk om det är just DET jag behöver för att det ska sätta igång?! Blev iaf helt jävla jättesvettig.

Inga kommentarer: