onsdag 9 april 2014

Extremtörst.

Juice alltså. Livets dryck! Kall, syrlig juice. (ja, med massa socker i...jag veeet. Men jag är gravid.... ( så jävla tokigt skyll egentligen) kan man göra parentes i en parentes?)
Ett stort glas varje morgon och det är det jag längtar efter om natten när jag inte kan sova. Och så enkelt det är att ordna!
Men, för att lugna min far (tandläkar´n), och visa er alla hemliga läsare att jag är tandläkardotter som lärt mig åtminstone något i livet,  så dricker jag bara ett glas om dagen och detta är på morgonen. Kanske ett och ett halvt. Men icke mer än så och icke utspritt över dagens timmar. Så, trots gravidtörst, gravidhormoner och gravidhjärna så klarar jag detta med bravur.


Drycken är nu drucken och jag är så redo jag kan bli för en arbetsdag.

Inga kommentarer: