måndag 11 mars 2013

Så jäkla wierd!  När jag va magsjuk och inte åt så gick jag upp i vikt. Och nu, när jag frossat i kolhydrater en hel helg och lite till så har jag gått ner igen. Kommer i en kjol som jag inte kom i för några veckor sedan t.ex.

...kommer väl få äta upp detta senare...


Men just nu känns det finfint! :)

Nu är familjen åter samlad och allt har återgått till det normala. Dvs. Ella och jag är ensamma om dagarna och ser fram mot kvällen då pappan kommer hem.
Ska köpa en skaloverall till skruttan som hon kan ha nu till våren när hon kryper runt. Om nu snöhelvetet bestämmer sig för att försvinna någon gång. Tänker mig då att jag köper en grön då det endast fanns grön och rosa att välja på. Om jag köper en rosa, och vi får en pojk nästa gång så gåååååååååååår det ju inte. (Hoppa på mig bara, men det är lite sån jag är) så, det blir en grön för den är ju varken blå eller rosa. :)

Var på klädpartytjofräs igår. köpte en byxdress med pippifåglar på och ett par ballongbyxor till Ella. Blir supernajs i sommar när hon (troligtvis) vaggar fram på gräset. <3 p="">
Nu ska jag göra nåt.
 

Inga kommentarer: