måndag 4 mars 2013



Måste börja med att säga att om Robin funnits när jag var 15 (det gjorde han, men inte på det sättet som han gör nu) så skulle i alla fall mina väggar vara tapetserade med affischer och idolbilder på honom. Får jag tycka att han ser väldigt bra ut? (Som den gamla snusktant jag är.) Han är ändå bara 22 och jag.. ja... något år äldre. Sjunger grymt bra och jag blev helt till mig när han gick vidare i lördags. Helt sjukt och helt olikt mig att ens trissa upp mig för något sådant.
Och till råga på allt så blir jag stött när folk skriver "näääääää" på Fb. Vadå nä? Han är ju grym på alla sätt och vis. Tänk att människor inte kan höra vad som är proffsig sång och inte. Det här var bra. Robin är bra. Punkt slut!


Helgen har varit bra.  Fint väder är som sagt väldigt upplyftande.


Att få höra att man är "magisk" måste ju ändå vara en av det bästa komplimanger man kan få. Synonymer till ordet magisk: övernaturlig, mystisk, oförklarlig, förtrollande, trolsk, fängslande
Jag är gärna magisk.


Försöker få lillan att somna i vagnen nu för hon var pigg och vaken redan klockan fem i morse. Jag ska göra en snabblekning av mitt morotiga hår. Kanske att det blir bättre, men ganska stor risk att det blir sämre också...

Låg i natt och funderade på massor av saker jag ville skriva på bloggen idag. Det är så irriterande att det bara försvinner sådär.







Inga kommentarer: