söndag 17 mars 2013

Börjar få fason på håret. Silverschampo är da shit! Fantastiskt- otroligt-halleluja-bra!
Och idag ska jag bleka lite slingor också så att jag hjälper till lite till.
 
Igår var det kör hela dagen och sen kör hela kvällen i form av lååååååååååå   åå   å  ngt årsmöte. Jag satt och stresskollade på klockan och räknade ner timmarna som försvann en och en från min goda nattssömn. Halv elva gick jag hem. Då hade jag tappat lusten med att provsmaka likörer och ville bara sova.
Sen var Ella och jag uppe igen som vanligt 05.30! Men vi myste i soffan med välling och Bananer i Pyjamas. (Vem sjutton kom på idén av att göra ett barnprogram om bananer? Och bah" Ja vet!!! Vi sätter på dem pyjamaser också! Jaaaaa!!!)
Nåja.
 
Har försökt mig på att spela lite flöjt igen. Hittade mina gamla böcker och tillhörande bakgrundsmusikskivor (jag gillar verkligen att sätta ihop långa ord). Jodå. Lite liv är det allt i de där fingrarna än...
Lungorna däremot är det lite värre med :) men träning träning så ska det nog bli bra det också.
 
 
Nu ska jag greja lite.
 
 
 
 


Inga kommentarer: