söndag 19 juni 2011

Känner mig smickrad och lite stolt. Men känner inte för att skryta...Men nu blir det nog tyvärr så ändå. Sätter mig själv sällan högt upp på en pedestal och ställer mig gärna längst bak i vissa sammanhang. Så idag är dagen då jag stolt kliver fram och sträcker på mig!
Det är roligt när en människa tipsar andra om mig som en bra sångerska. Att någon som är grym inom musik ger mig och endast mig chansen. Ingen annan. Någon som tror på mig och min sångkapacitet. Tackade förstås nej, men ändå. Att bli erbjuden samt få lite cred räcker långt för att jag ska kunna sträcka lite ytterligare på mig och vara säker i min sång.
Det är det enda som behövs för mig, då musiken endast kommer vara ett intresse och inget jag någonsin skulle kunna tänka mig att arbeta vareviga dag med.
Men att någon har så höga tankar om mig och min röst är väldigt roligt!
Tack!

........................

Syrran är här. Både maken och hon sover förstås och här sitter jag. Var tvungen att brygga lite kaffe före de vaknar för man vet aldrig hur länge de tänkt sova. :) Själv sov jag till halv åtta, vilket inte är jättevanligt!
Idag ska vi åka ner på stan och käka lunch och kanske shoppa lite.

Inga kommentarer: