söndag 27 mars 2011

Positivitet.


Vill göra nåt med håret. Klippa lugg? färga mörktmörkt? färga rött? blondera (åter igen...) ? Raka av skiten..?
Eller helt enkelt leva med den dassiga färg jag numera har.
Eller jag vet inte.

Idag är det övning med hela Starboys och körerna. Ska bli kul. Från tio till fem ska vi hålla igång. Sen blir det verkligen söndagsmys. Verkligen.

Är förövrigt mycket tacksam över att våren anlänt på riktigt den här gången, att det är sommartid, att balkongen börjar bli lockande och att det spritter till i hjärtegropen varje gång jag ser någon jag tycker om.

Livet är för kort för att gräva ner sig och vara ledsen. Eller så har jag helt enkelt lärt mig att det inte tjänar nåt till att älta och grubbla. Hur som helst...

Det är vår...
och mamma, detta skulle du tyckt om. <3

Inga kommentarer: