torsdag 4 december 2008

4e december.

Igår hade jag stämman hos mig på kaffe-samt stämrep, det gick bra. Vi kan de mesta inför konserten nu, bara att det är för den enskilde individen att plugga texter.
Imorse ringde Erik nästan direkt då han gått utanför dörren och sa att en hel bunke med spolarvätska hade läckt i bagaget på bilen (dvs 4 liter...) så det var bara att pulsa ut i snön och torka massa...och jäklar vilka ångor! Nu har vi iallafall lite grejer som hör till bilen och som blev väldigt nerdränkta i spolarvätska här inne. De ligger i badkaret och badar...

Har ett litet töntigt skärsår på långfingret efter jag var oförsiktig när jag slog in paket igår, pyttelitet, men det för så jäkla ont!
Ikväll ska vi handla, Erik och jag. Imorgon är det övning med kören på kvällen och på lördag kommer min pappa och anki!!!! :D

Inga kommentarer: