måndag 1 december 2008

Förlåt!

Kära, bloggare, Kära läsare!
Jag vill härmed be om ursäkt för att jag inte underhållit er på länge. Jag ska genast börja skriva igen.

Det är mycket nu innan jul och magkatarren gör sig påmind. Jag klarade första mattetentan men det ser mörkt ut för den andra...jag kan verkligen inte geometri och ekvationer...Det var ju här jag slutade med matten på gymnasiet, för att jag inte fixade skiten. Inte nog med det; jag har två skrivuppgifter, tre kompletteringar på min didaktiktenta och julkonsert som ligger och gnager. Snart är det lucia också och ni vet väl hur fullt upp jag brukar ha då med lussetåg och sånt. Nu till helgen kommer pappa och Anki hit (UNDERBART! LÄNGTAR!) och jag ska hinna baka också. Sen på söndagen är det konserten...jag kan inga texter än... måste lära mig dem också.
Det är så mycket måsten...


Men, igår höll jag i en tre veckor gammal flickbebis och jag kan leva på det i flera dagar!
Det snöar här och jag är jätteglad för det.

Inga kommentarer: