fredag 19 december 2008

19:e december.

Antar att det inte är jättemånga som läser min blogg nuför tiden då jag är så nedrans dålig att hålla den uppdaterad. vet egentligen inte varför jag skriver här ändå...Jo, föresten. det är väl för att vräka ur mig allt jag känner vissa dagar. Som idag!!!! Vilken skitdag det har varit hittills. Hade tenta imorse, eller ja, den pågår fortfarande. Jag kom dit kvart över åtta och tänkte att jag niog kommit över det där med att få ångest och blackout så fort jag sätter mig och ser tentan. Men nej... jag svarade på en enda fråga av 21 stycken. (Detta var en mattetenta, bör tilläggas, och jag är inte bra på matte!) Nåja, jag gav tentan en timmes fundering men sen gav jag upp och åkte till stan. Och inte ens det var roligt... Anldningen till att jag inte fixade den här tentan nu är faltiskt den att jag har legat efter med en 15 p kurs tills nu, och hela veckn har gått åt till att skriva en hemtenta som jag hade kvar på den kursen. Nu är jag iallafall godkänd där.
Men den här jävla matten vet jag inte alls hur jag ska klara.
Så, nu sitter jag här och är sur, ledsen och vill bara åka hem till pappa och fira jul.

Inga kommentarer: