tisdag 6 maj 2008

Tisdag 6/5 08:15

Erik och jag vaknade klockan sju och gick ut och gick en rask morgonpromenad på 30 minuter. Sen kom vi hem och åt lite frukost. För mig blev det en jättegrov solros-frö-macka med ost, en kopp kaffe och ett litet glas juice. Mums.
Jag ska tvätta idag klockan elva, såg att det behövdes igår då jag öppnade klädkammaren...
Sedan ska jag skriva klart mitt arbete, det jag måste komplettera... och så måste jag börja planera min årsplanering, som är examinationsuppgiften för denna kursen. Vi ska planera ett års idrottslektioner. Jätteroligt. Jag har bestämt att jag ska inrikta mig på förskolebarn i åldrarna 2 till 5 . Vi ska träna motoriken mycket! :) imorgon ska vi vara ute i skogen från halv nio till fem. (tur att det ska va fint väder!!) Men det kan va kul och leva lite vildmarksliv...eller inte...

Och på Torsdag ska hela klassen samlas ute på skutberget och köra brännboll,fotboll och allt som bara går. Det kommer bli skitkul!!!

Inga kommentarer: