lördag 17 maj 2008

Lördag 17/5 kl. 09:56

Vilket oväder vi har idag. Det är helt grått och bara regnar och regnar...så synd! Nu sitter ajg väntar på att pappa ska ringa och säga att han står vid parkeringen, så får jag gå ut och möta honom :) Erik är och handlar lite goda tekakor som vi ska ha räkor och ägg på när han kommer. Ska bli så mysigt att ha pappa här ända tills imorgon! Men det var synd att vädret inte var bättre, jag som hade tänkt att vi skulle vara ute och spela minigolf. Men men, vi får mysa till det på annat sätt :D

Jag hoppas att du får det bättre nu,lillen. Man väljer inte sina föräldrar, tyvärr...och du fick fel. Men jag och syrran har fixat det åt dig nu så att du får komma till ett bra hem. Ett lugnt hem. Där människorna tröstar dig , tar hand om dig och älskar dig! Vi älskar dig, lillen. Vi finns ju här. Vi skäms över att hon inte kunde ta hand om dig, vi var en gång tre men nu är vi bara två. de två bästa finns kvar och vi kommer alltid finnas med dig! Alltid.
Vi sviker inte.
Tack för att det blir en ändring...jag kan nästan slappna av nu igen, men det har varit tufft, det ÄR tufft, riktigt jädra jobbigt.

Inga kommentarer: