onsdag 28 maj 2008

Onsdag 28/5 kl. 09:55

Yey! Kom nyss hem efter ett hårt och svettigt träningspass. Himla skönt. Nu blir det desto tråkigare däremot, för nu ska jag skrva min förbenade årsplanering. Hoppas detta inte tar hela dagen, jag hade tänkt att kunna få sitta på balkongen i solen en stund också senare. ..Och kanske gå iväg o träna liiiite till...
Ikväll har vi tvättid, fasen så mycket tvätt vi har alltså...förstår inte var alla kläder kommer ifrån. fast iofs, det är mycket sängkläder nu också, både våra och sen sedan pappa var här och sov över. Tur att vi är två som hjälps åt.

Funderar på om jag behöver nåt i magen innan jag kör igång med skrivandet. Det känns lite så, men inte så jag störs av det. Åandrasidan rä det ju bra att äta nåt efter man tränat, så jag ska väl följa dessa regler. Synd att Erik åt upp den sista bananen igår...
Macka känns lite för onyttigt...

Vi får se vad det blir.


Inga kommentarer: