onsdag 16 april 2008

11:21

Ska försöka göra min blogg till ett nyttigt ställe där jag informerar er om olika tips och ideer. Troligtvis mest smink, träning och goda recept. Vi får se var någonstans jag startar.
Kom att tänka på att Nathalie Portman nog är den vackraste kvinna jag beskådat i hela mitt liv. Tänk om man hade ett sådant utseende som hon. Hon är t.o.m snygg i snaggat hår, det är ju helt fantastiskt! Jag kom på mig själv igår att jag satt och kollade på bilder av henne hur länge som helst. Jag brukar vara rätt kräsen vad gäller utseenden men hos henne finns då ingenting man kan klaga på.


Nu när våren kommer allt mer så tycker iallafall jag att det är dags att piffa till sig lite extra inför bad-och solsäsongen. Själv tänkte jag börja med att verkligen noggrant peela och få bort gammal vinterhud på både kropp och i ansikte. Men inte nu, jag måste bli frisk först... Känner mig inte allt för vacker och sexig med rinnande näsa, svullnade mandlar och knappt någon röst.

Även träningen ska jag ta tag i ordentligt när jag är kry!

Jag har några saker jag bör uppfylla inför kommande sommar, som ni säkert också kommer få veta så småning om.

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Då ska jag följa ditt liv :) Hoppas du kryar på dig.