tisdag 22 april 2008

20:04


När Erik kom hem satte vi oss på balkongen och pratade. Vi kom på att vi nog ville köpa vardagsrumsbordet vi pratat om på IKEA så det blev att åka dit en snabbis :) Vi köpte även ett litet sådant bord att ah på balkongen. Nu har vi så fint! Erik är på kören nu iallafall, han kommer hem till mig igen vid nio. Imorgon ska jag till Alster och hälsa på igen, det ska bli roligt. Hoppas jag snart kan börja arbeta med honom så att jag får in ett flow liksom.

På fredag kommer Eriks mamma och pappa till karlstad och ska sova här hos oss i vår finfina bäddsoffa :D Elton fyller 2 år och så firar Erik och jag 1 1/2 år redan. Tiden har gått så fort, men den har varit underbar!
Mest längtar jag nog till nästa helg då vi ska åka till Vara och hälsa på pappa, Anki, Johanna och Dixie!! Nu har ju pappa och Anki fått i ordning praktiken i Vara och pappa är inte längre örebro-bo. Men huset är så fint och mysigt och jag trivs lika bra där som i örebro, om inte bättre till och med.

Nu ska jag nog kolla igenom arbetet en sista gång för dag och sen slänga mig framför teven och mysa :)

Inga kommentarer: