torsdag 8 maj 2014

Jag vill verkligen inte klaga!

Men var är ett bättre ställe att ösa ur sig hur man mår, om inte i en blogg? Och helt ärligt. Nu mår jag inte bra. Jag är jättelycklig att vi ska ha en liten bebis snart. Men helt ärligt, IGEN, det är jobbigt.
Kan inte sova. Har inte sovit mer än 5 timmar på raken sammanlagt under en veckas tid. UTAN att vakna. Att inte kunna sova är fanimej det värsta jag varit med om. Okej när bebisen är ute att jag inte kommer få sova många timmar då heller, MEN jag kommer kunna ligga på fler sätt än bara på vänster sida för att sova. Jag kommer kunna ligga på mage och rygg...
Jag avskyr när kvällen kommer, för jag vet att det endast är en lång evig väntan tills det är morgon och jag kn gå upp. Den jävla klockan som lyser med sina röda siffror och talar om för mig att, nej, det var bara en kvart sedan du tittade på mig förra gången...
Jag orkar inte med mig själv. Hur ska jag då orka med de jag älskar som är runt om mig?

Jag älskar att vi ska ha en lillebror. Det har inget med saken att göra. Men jag skulle älska det ännu mer om jag hade orkat...


Nu ska jag åka till jobbet.
...

Inga kommentarer: