onsdag 17 september 2008

jaja.. har man inge bättre för sig så...

Ditt namn? - Maria
Födelseår? - 1984
Hur Lång är du? - 1.73
Spelar du något instrument? - Piano, tvärflöjt, saxofon och sång
Dina första tankar när du vaknar? - Godmorgon! Gott med frukost och härligt morgonmys!
Vart befinner du dig just nu? - Hemma i min Eriks och min tvåa i Karlstad.
Biter du på naglarna? - Inte så ofta längre. Väldigt mycket bakterier där under har jag hört...
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? - Just nu är det färgen vinröd.
Har du några husdjur? - Nej, inte längre :(
Är du singel? - Nej, jag är t.o.m förlovad.
Vem är snyggast? - Jag tycker att Erik är snygg.
Vem vet mest om dig? - Jag själv vet mest om mig.
Vad vill du ha just nu? - påfyllning av kaffet.
Ditt mål i livet? - Få fina barn med min Erik och leva ett lugnt och harmoniskt liv.
Rädd för? - Ensamhet och att det ska hända någon jag tycker om något.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? - 28
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds
Sjunger du? - Mest hela tiden.
Vad har du för skostorlek? 38- 39
Vill du gifta dig? - Absolut vill jag det!
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja
Din hårfärg? - Prata inte om det....
Skor du hade på dig idag? - klockan är faktiskt bara 08:10 än, men jag kommer ha på mig mina bruna stövlar sedan...
Vad sover du i? - T-shirt och trosor
Kläder du har på dig? - Svarta mysisbyxor, och Eriks stora röda munktröja
Favoritårstid? - Hösten! (just nu)

Favoritmat och dryck? - jag tycker om mat med mycket vitlök i och som är stark. Vatten och mjölk är gott att dricka.
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hej, det är Maria!

Hur svarar du i mobilen? - Hej, det är Maria. (om jag inte ser vem det är, då säger jag väl typ: halllåååå eller nåt)
Sov du ensam inatt? - Nix.
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Men hallå?!!!! vad tror du?
Vad var det senaste någon sa till dig? -Top model, inredningsprogram, simpsons och sånt där tjafs.

Druckit idag? - Kaffe...
Vad är det för väder hos dig nu? - Riktigt höstväder!
Godaste glassmaken? - Vanilj
Drömmer du mardrömmar? - Ibland.
Favoritklädsel? - Nån snygg bohemisk kjol eller klänning med benvärmare och stickad tröja! Höstigt!!
Favoritgodis? - Choklad och bilar.
Hur många kuddar sover du med? - 2

Längtar du mest efter just nu? - Tills jag klarat av mattekursen.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Kaffe :)
Saknar du någon just nu? - Ja
Snus eller cigaretter? - Inget. Har aldrig provat något av dem.
Vill du ha barn? - Mer än nåt annat!
Längtar du till din nästa födelsedag? - längtar gör jag väl inte, det är ett tag dit. Nästa år.
Är du blyg? - Inför vissa.
Tycker du att du har fin dialekt? - Nej
Tycker du om fester? - Ja det är kul! Ser fram emot 4 e Oktober!!!
Tycker folk du är snygg? - Såklart det finns några som tycker det.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? - Jobba med min bästaste väninna! :D
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18
En bra film? - Bridget Joes dagbok :D
Vem får en kram? - Den som börjar med att ge mig en, är inte så mycket för att kramas. Mer än med min familj.
Vem får en puss? - Erik får en puss. Kanske två.
Sprit, cider, vin eller öl? - Vin. Rött.
Hund, råtta eller katt? - Katt
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa!

Inga kommentarer: