tisdag 30 september 2008

Jag går i en dimma...

Kom nyss hem från skolan. Har suttit och räknat matte hela dagen och det känns verkligen i huvudet. Det är som om det bara finns en massa ludd där inne. Ögonen känns svullna och kroppen är matt. Hur ska detta gå...?
Fick iallafall massa kopior idag ur en mattebok som en tjej hade med sig från komvux, matte A. Så nu kan jag verkligen sitta och repetera allt jag nu behöver repetera...(det är mycket det!)

Sedan kommer troligtvis Josephine över en sväng och jag tänkte göra scones. Det är ju så gott med marmelad och ost på och en stor kopp te ur mina fina nya temuggar från Ikea! :)

erik komer inte hem förens klockan 21.00 idag. Han har möte och sen kör.
inget romantiskt sms idag heller... inget spontant telefonsamtal heller. Jag vänjer mig...men jag vill inte!

Inga kommentarer: