onsdag 24 juli 2013

Att återvända.

En sak slog mig. Instagram och att blogga är verkligen inte samma sak. Så, varför ska jag välja något av dessa när jag egentligen kan använda mig av både och? Så. Jag fortsätter med bloggen. Men antagligen inte vareviga dag, men just för att få skriva av mig ibland.
Nu har jag tagit kvällen. Ligger i bingen med datorn på magen. Snart sovdags så jag får några timmar innan lillan tycker att det är morgon. Hoppas hon sover åtminstone någon timme längre när det går mot mörkare tider. Det lär väl märkas om inte annat.

Här hemma är det annars byggkaos. Fast ett ordnat kaos. Inte "arga-snickaren-kaos" utan mer normalt byggkaos. Försöker visualisera hur det kommer se ut om ett antal veckor så att jag ska orka med att leva fram tills dess...
Näjdå. Så farligt är det inte och jag måste säga att Erik är superduktig.

Och nu ska jag sova.

Inga kommentarer: