tisdag 6 november 2012

Kärlek.

Har inte kunnat skriva här på länge då jag inte hittat var någonstans jag trycker för att skriva ett nytt inlägg. Men nu gick jag nån omväg och kom rätt. Tror jag. Ellabus växer så det knakar och är redan 5 (!!!) månader. Hon kan rabbla hela alfabetet, hoppa häck och måla huvudfotingar. Inte än. Men fasligt vad otroligt mycket som händer under endast fem månader. Hon är ju en helt annan unge än när hon såg ljuset för första gången. Och kärleken blir bara större och större och jag tror ärligt att jag snart sprängs. Om hon bara visste hur otroligt älskad hon är. Den där lilla varelsen på dryga 64 cm och 7 kg... Om hon bara visste hur mycket jag avgudar henne. Att jag skulle göra allt för henne. Att minsta lilla pip från henne får mig att kolla åt hennes håll/rusa till henne. Det sista har hon nog hajat vid det här laget då hon börjat testa om det verkligen fungerar... Ella, du har virat din mamma kring ditt lilla lilla lillfinger och där tänker jag fortsätta vara virad.

Inga kommentarer: