söndag 27 november 2011

Första advent!

Supermysig! Jag älskar den här tiden. Älskar att det gått ett år och att vi kan göra denna advent och denna jul precis som det var tänkt.
Vi fikade adventsfika imorse till nyhetsmorgon. Alla tre. <3

Jag bara undrar en sak... Det här med magen. Om den bara kunde komma fram ordentligt så att det här "fettiga" försvinner. För ärligt... vad händer? Äter inte mer än jag brukar, åtminstone inte onyttigare än jag brukar. Men ändå, så har kroppen gått in i nån fläskperiod och jag får hejda mig för att inte få tårar i ögonen. Magen får gärna vara så stor som ett hus, inte mig emot. Men allt det där andra som kommer med på köpet? Helt innan magen kommer också.

Underbara lilla knytt där inne. Väx nu på ordentligt för nu älskar jag dig så mycket så det inte går att förklara. Du är så välkommen i Maj.

1 kommentar:

Mirjam sa...

du är så vacker redan nu! Magen måste ju få börja nånstans, den kan ju inte bli stor som en badboll med en gång... och resten är ju bara för att din kropp ska orka. Tänk på det kommande maratonloppet... Puss