lördag 12 februari 2011

Lördag 12/2


Dagarna och veckorna går. Jag längtar efter våren och trodde verkligen att den var på väg till oss förra veckan. Men ack så jag bedrog mig. Ytterligare 2 decimeter snö (om inte mer) ligger som ett tjockt täcke över Karlstad. Över Frödingshöjd. Över mig. Jag tycker om snö runt jul, då ska det vara snö. Men nu kan det verkligen kvitta. Herregud, det har varit snö och kallt i 3 månader nu. Jag är trött trött trött på det.
Jag vill inte ha på mig vinterjackan längre.
Men idag skulle det bli soligt och fint i alla fall. Om man kisar upp mot den blå himlen och solen och ignorerar kylan så skulle man kunna tro att det är vår eller rent av sommar :D

Ikväll ska vi ut och spela biljard med Amanda och Petter. Det ska bli mycket najs.
Igår var vi hos vänner och åt god mat och snackade dynga. Också jättenajs.

Livet är allt bra härligt.

Inga kommentarer: