onsdag 9 juli 2008

Onsdag 9/7 kl. 08:21

Igår ringde Lina på jobbet och frågade om jag kunde arbeta några timmar idag. Såklart att jag kan! :D Så vid tio ska jag vara där. Sen har jag lite grejer att fixa på stan innan jag åker hem. Måste ha ett par vita leggings och några snygga vita smycken till bröllopet. det blir den klänningen jag köpte igår. Den är mestadels grårandig men jag ljusar upp den med en vit kofta och vita assecoarer så blir nog även jag bröllopsfin. Längtar tills jag får göra mig iordning!!!

Idag åker jag buss till jobbet. trots det fina vädret. Men allvarligt, det är så jobbigt att cykla hem efter jag gått omkring och städat hela dagen.
Försöker äta mindre numera också. Apropå ångesten över att det har skitit sig med träningen...kommer väl igång efter semestern igen..

Jag vill ha en bebis.

1 kommentar:

Fröken Becca sa...

Så du ska på bröllop i sommar du med :) Jag har redan varit på ett bröllop, men har två kvar innan sommaren är slut :D